2012. október 26., péntek

Földanya üzenetei 5.

 
F: Kedves emberek. Úgy tűnik, az előző kedves hangú üzenetünk után megint kénytelen vagyok bennetek helyrerakni néhány dolgot. Először is, fontos lenne végre megértenetek, hogy magatokon kell csupán dolgoznotok. Tudom, hogy lelkesek vagytok, és nagyon szeretnétek egymáson is segíteni. Meg kell értenetek, hogy senkin nem tudtok segíteni, csak magatokon. Amikor nagyon segítő kezet nyújtotok egymásnak, nagy beleéléssel, akkor fanatizáljátok egymást, holott mindenkinek joga van választani, hogy melyik úton szeretne járni. Csak akkor adjatok át információt egymásnak, ha azt kérik tőletek, mert amit látok az az, hogy a megszerzett információval kereskedtek egymás között, már akkor is elmondjátok, kinek mit kell tenni, amikor még arról sincs fogalmatok, nektek mit kéne igazán tenni. Aztán ebből jön az, hogy mindenféle fénybehívó meditációkat csináltok, amivel egymás és az én energetikámat is csak összezavarjátok.

Meg kell értenetek, hogy most egy nagyon érzékeny periódusban vagyok. Nagyon tönkre tettetek, épp folyamatban van az, hogy változtatok magamon, ezt sem tehetem olyan erővel, olyan tempóban, mint szeretném, gátolják az energiaáramlást a földalatti alagutakban elhelyezett mindenféle szerkezetek, objektumok. Ezek felszámolásával, hatástalanításával nem is szeretnélek titeket terhelni, megbíztam vele galaktikus testvéreiteket. Pont azért, mert ők sokkal felelősségteljesebbek, tudatosabbak, mint ti, és hallgatnak rám. Ha csak azt nézem, hogy hány meditációval zavartok bele az energiarendszereimbe naponta, minden földrészen, már az is azt mutatja, hogy egyelőre nem álltok készen arra, hogy együtt dolgozhassunk. Nem először és sajnos úgy vélem, nem is utoljára kérlek benneteket, hogy azzal foglalkozzatok, ami a saját dolgotok, vagyis önmagatokkal. Engem hagyjatok békén, mert borzasztóan leterhel, hogy állandóan azzal kell foglalkoznom, hogy semlegesítsem azt a rengeteg változtatást, amit a legnagyobb jószándékkal rajtam eszközöltök. Én, mint 9. dimenziós lény, higgyétek el nyugodtan, tudom, hogy mi kell nekem, nem kérek ebben segítséget tőletek. Ettől még rengeteget tehettek értem. Elég, ha szerettek és tiszteltek, de ezt minden gondolatotokkal, kimondott szavatokkal, és főleg tetteitekkel mutathatjátok meg. Már hozzáférhetőek segédanyagok, hogy mit tehettek. Például ne szennyezzétek a természetet, legyetek tudatosabbak, figyeljetek oda, tetteitek mit okoznak. És ne csak odadugott orral szemléljétek a dolgokat, hanem összefüggéseket is vegyetek figyelembe.

Gondolom, akik kitalálják ezt a rengeteg meditációt, még véletlenül sem gondolnak bele, hogy mit okoznak valójában. Hát legyen, elmondom. Amikor belenyúltok az energetikámba, akkor az olyan, mintha az engem ölelő energiahálón csavarnátok egyet. Lesznek helyek, ahol így többletenergia képződik, és lesznek helyek, ahol ennek következtében energiahiány lép fel. Ezzel hatást gyakoroltok az időjárásra, rendesen időjárási anomáliákat idéztek elő, földrengéseket, akaratomon kívüli kontinens eltolódásokat, szökőárakat, magmaáramlási zavarokat, ami viszont a mágneses teret rendezi át rajtam. Joggal tehetem fel a kérdést, tulajdonképpen mit akartok elérni? Biztos vagyok benne, hogy közelről teljesen ártatlanok és jók vagytok, csak éppen nem láttok tovább az orrotoknál. Tudjátok, pont erre mondják, hogy a pokolba vezető út is jószándékkal van kikövezve. Amikor annyira meg akarjátok egymást váltani, akkor is hasonlóan csodás dolgokat idéztek elő, ami teljesen tévútra viheti azt, aki a közeletekbe kerül. Segíthettek egymáson, csak éppen használjátok az eszeteket. Legyetek már tudatosabbak, mert így többet ártotok, mint használtok.

Aranyos, hogy ti azt élitek meg a meditációitokban, hogy erős fényt láttok, de abba már megint nem gondoltok bele, hogy ti 3. dimenziós lények vagytok, erős fényt már annak alacsony rezgésén is láthattok. Én ellenben 9. dimenziós lény vagyok, nekem ez a ti erős fényetek csak halvány derengés, de legalább átrendezi az energiamintámat. Meg fogjátok kapni ezen tetteitek következményeit, és akkor megint csak nem fogjátok érteni, miért ver titeket a sors, miközben olyan jóindulatúak vagytok. Hát pont azért kaptok pofonokat, mert nem gondolkoztok, csak rögtön belevetitek magatokat mindenbe, ami elsőre jónak tűnik. Nem gondoljátok végig, magasabb szemszögből, szükséges-e amit csináltok. Lépjetek kicsit túl önmagatok alacsony szintjén, és akkor talán a hatalmas egótok is képes lesz picit félreállni, és helyet adni a józan gondolkodásnak.

Nagyon fontos lenne, hogy ezt megértsétek. Remélem világosan fogalmaztam. Most azért még egyszer összefoglalom. A saját fejlődésetekkel törődjetek, tudatosodjatok, kezdjetek el összefüggésekben gondolkodni, lássatok túl egótokon, hogy mindez jó irányba tereljen benneteket.

Engem pedig a meditációkkal, az energialehívásokkal, átalakításokkal, kristályaktiválásokkal, egyéb dolgokkal hagyjatok békén, mert ártotok vele! Inkább óvjátok a természetet, és szeressetek, de ne úgy, hogy közben leigáztok alacsony szintű energetikátokkal, mert így akkor is segítetek nekem, ha én nem akarom, sőt akkor is, ha ezzel csak károkat okoztok. Ne nyitogassátok a dimenziókapukat! Fogalmatok sincs róla, kik, mik jönnek azokon át. Fogalmazhattok meg bármilyen nemes célt, azt éritek el mindezzel, hogy olyan lények és energiák jönnek a közelembe és a közeletekbe, amiket nem tudtok kontrollálni, felügyelni. Ehhez még, sajnálom, hogy ezt kell mondanom, de gyengék, fejletlenek és tudatlanok vagytok. Bízzatok már bennem egy kicsit jobban! Ezt én elrendezem, elrendeztetem, biztosítva nektek a megfelelő környezetet tudati, lelki, szellemi fejlődésetekhez. Hagyjatok dolgozni!

Értsétek meg, ez nem rosszindulat, hanem nyomatékos kérés. Amihez nem értetek, abba ne bonyolódjatok bele. Ez ugyanis kontárkodás. Most csak fogadjátok el ezt, később, ha már eleget fejlődtetek, meg is fogjátok érteni. Tudom, hogy az itt elmondottak ellenérzést fognak belőletek kiváltani, mert hogyan is akarhatok én bárkit korlátozni. Igazatok van, nem teszem, de a következményeket nektek kell viselnetek mindazért, amit tesztek, mondotok, vagy gondoltok. Lehetnek ezek a következmények jók, kellemesek, és kellemetlenek is. Bár tudom, hogy mazochisták és szadisták is vagytok egyszerre, már ért benneteket ilyen kritika, de én leszoktam erről, már nem vágyom erre. Ne kínozzatok!

Remélem világos voltam, és hat rátok könyörgésem! Köszönöm, hogy meghallgattatok!    

Forrás: www.uzenetekazeterbol.blogspot.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése