2012. október 30., kedd

Földanya üzenetei 6.

 
F: Azért szólok most hozzátok, kedves emberek, mert látom, hogy ahogyan közeledik december 21-e, egyre inkább elkezdtek kapkodni. Először is elmondanám, hogy nem lesz semmilyen óriási változás, most hihettek bármit, maja naptár ide, vagy oda. A korszakváltás meg fog történni, de mint már mondtam, nem fogunk együtt az 5. dimenzió magasságaiba emelkedni, hanem csupán a 4. dimenzióba, ahová nem kíséri az átmenetet olyan nagy váltás, mint eddig hittétek. Tudom, hogy sokan csak azért tesztek úgy, mint ha nagy erőkkel fejlődnétek, mert úgy gondoljátok, erőfeszítéseiteket valaki majd megjutalmazza. Sokkal fontosabb lenne, hogy ténylegesen, a fejlődésetek érdekében cselekedjetek, és ne abbéli félelmetekben, hogy majd lemaradtok valami nagy változásról. Ha igazat akarok szólni, akkor az álfejlődők így is lemaradnak, és az fog valamit is érni, az fog velem fejlődni, aki azért fejlődik, mert egyesülni vágyik az Egy Teremtővel, aki meg akarja ismerni igaz önvalóját. Ez egy olyan út, amit nem a félelem, hanem a szeretet motivál. Ez igazi fejlődés, nem csak látszat, ezért nem is csak látszattevékenység.

Látom, hogy a nagy izgalmatokban és félelmetekben megtesztek egy sor fölösleges dolgot, hiábavalóságot, hogy mutassátok magatoknak, embertársaitoknak, és nyilván nekem, meg Zilonnak, meg a Legfelsőbb Teremtőnek is, hogy annyira változni akartok. Erre csak azt tudom mondani, hogy nem elég akarni, tenni is kell érte, de ez nem azt jelenti, hogy mindenféle álságos dolgokkal töltitek az időtöket, mondjuk kétes tanfolyamokra jártok, tisztán látókhoz mentek tanácsért, akik annyira látnak tisztán, hogy veletek együtt vak vezet világtalant, meg egy halom pénzt áldoztok mindenféle asztrológusra, meg gyógyítóra. Ezek külsőségek, ez még mindig csak az akarás, nem az, hogy valóban is tesztek bármit. Ahhoz, hogy tegyetek, nem kell más, minthogy felmerülő problémáitokat megoldjátok, a szeretet sugározzon belőletek, és hassa át minden gondolatotokat, a szeretet itassa át szavaitokat, cselekedeteiteket. És az elfogadás. Sose mást akarjatok megváltoztatni, megváltani, csak magatokat. Ha bennetek rend lesz, akkor az a rend már kihat környezetetekre is. A változtatásokat csak magatokon eszközölhetitek, de ezt már nem tudom jobban és érthetőbben elmondani, értsétek meg végre.

Aztán látom azt, hogy bizony azért el-elgondolkoztok üzeneteimen, a Teremtő üzenetein is, és igyekeztek valóban magatokban megkeresni a válaszokat, kérdéseitekre. Látom, hogy ezek a kis energiacsomagok, ha magatokhoz veszitek őket, azért hatnak, ha tudtok róla, ha nem. És bizony érzékelhető, hogy saját akaratotok és fény felé törekvésetek végül meg is látszik energiarendszereitekben. Nem szeretném, ha azt gondolnátok, csak szapulni tudlak benneteket. Ez nem így van, mert ha látom az eredményt, azt bizony el is ismerem. És most látom, igaz, hogy lehet ezt erősebben is, de akkor is eredmény, és nagyon örülök. Benne van ebben az is, hogy bizony én magam is megoldottam néhány dolgot magamban, tudom, hogy nem egyszerű sokszor a változás, hogy az igazságot felismerni sokszor fáj, a szembesülés kellemetlen, de onnan lehet elindulni egy szebb jövő irányába. Én is fejlődök, nekem sem könnyű, hiába gondoljátok azt, hogy mert nekem ez csak egy mozdulat. Tévedtek, ugyanúgy megszenvedek minden egyes apró momentummal, mint ti. Azt is tudom, hogy mindenkinek a saját baja a legnagyobb, így gondolhatjátok, hogy nekem sincs könnyű dolgom. De akkor is dolgozok magamon, és nem engedem, hogy bárki eltérítsen. Igen, előfordul, hogy kérek segítséget, de az igazi választ magamban keresem, és a megoldást én magam teszem meg, nem más. Nekem is van olyan, hogy nehezebben megy, de most végre igazán haladok. Érzitek is, vannak földrengések, katasztrófák, de az én változásom ezzel jár. Nem is olyan különböző ez, ha belegondoltok, a ti változásaitok is képesek nem kis vihart kavarni a környezetetekben. Vannak olyanok, akik ezeket a viharokat legalább olyan súlyos lelki nehézségnek éli meg, mint amilyen súlyos fizikai károkat okoz egy-egy tornádó.

Ami még fontos lenne, hogy megértsétek, nem kéne a mágiát erőltetnetek. Számomra a mágia mindaz a beavatkozás, amit nem kért senki. Most gondolkodjatok el, hogy azzal, hogy mindenféle dimenziókapukat, meg térkapukat nyittok, mi történik. Meg azzal, hogy mindenféle energiát aktiváltok bennem. Kértem? Nem! Ez egyéni kezdeményezésetek, de ha valaki azt mondja kértem, akkor közlöm, hogy ilyet már hónapok óta nem kértem, akkor is olyanokhoz fordultam, akik értenek ehhez, és akkor sem dimenzió- és térkapuk nyitogatását kértem. Olyan energetikai változtatásokat kértem, amik előnyösen befolyásolták fejlődésemet. És ami lényeges, olyanoktól, akik értenek hozzá. Ők nem verték nagydobra olyan formán, hogy bevonjanak mindenkit, akinek csak kedve van ilyenhez, mert felelősséget vállaltak tetteikért, így szépen a tanácsaim, és a Legfelsőbb Teremtő tanácsai alapján jártak el, anélkül, hogy engedtek volna bárkit is belekontárkodni ebbe a folyamatba. De mint mondtam, már ezek az idők elmúltak, most nem kérek tőlük ilyesmit, mástól meg aztán pláne nem.

El sem tudjátok képzelni, hogy mennyi gondot okoztok ezekkel a tér- és dimenziókapukkal. Nem tudjátok, hogy milyen irányokba nyílnak. Bezárni őket nem vagytok képesek, sőt senki sem, mert szabad akaratotokból nyitottátok, ki tudja hány ember energiája és akarata nyomán. Mivel ezt vállaltátok, így rátok terhelődik majd a felelősség, de engem is visszahúztok a fejlődésben, amit meg tényleg nem kértem. Megértem, hogy lassítani akarjátok a folyamatot, hogy több időt nyerjetek, tudom, hogy ez nem tudatos, mert tudatalatt teszitek, de teszitek, és bizony hatalmas károkat okoztok ezzel. Ezeken a kapukon, mint már mondtam, megannyi faj és lény jön be. Folyamatos támadásnak vagyok kitéve. A Fény Szövetsége pajzsként áll a támadók és közém, hogy védjen, de ezt sem lehet örökké csinálni, lenne más dolguk is, szintén rajtam, értem, a fejlődésem megkönnyítésére. De amíg ezek a támadások mennek, addig kénytelenek azzal foglalkozni, és nem jut a lényegre idejük. Kérlek benneteket, hogy hagyjatok fel ezekkel a tevékenységekkel, és forduljatok önmagatok irányába. Ha ezt megteszitek, és tesztek néhány lépést is előre a tudatosodás útján, akkor majd rájöttök, mennyi bajt okoztatok nekem ebben az időszakban.

Egyet azért a tudomásotokra hozok, hogy ha nehezen, úgy, ha könnyebben úgy, de meg fog változni minden rajtam. Nem egyszerre, mert annyira szeretlek titeket, hogy meg akarom adni maximálisan az esélyt mindannyiótoknak a fejlődésre, de akkor is meg fog történni a változásom, ami azzal fog járni, hogy a tudatosság irányába haladást fogják az energiáim előnyben részesíteni. Már most is látom, hogy a nagy kapunyitogatók mennyi gonddal, bajjal, betegséggel küzdenek, de ezt a fanatikusabbak úgy élik meg, hogy a gonosz erők próbálják megnyomorítani őket, holott csak felelőtlen tetteik következményeit élik meg. El kellene gondolkodni, hogy ha valaki valóban a fény és a szeretet útján jár, akkor miért vegyül a szép dolgok mellé annyi szenvedés, és fájdalom. Ez az út sok lemondással jár, de sokkal több áldással, mint bajjal. Van, aki ezen az úton jár, és többé sosem beteg, mert időben megoldja a kiváltó okot. Aki állandóan szenved, betegeskedik, nyomorog, az valamit nem csinál megfelelően. Ezt fontos lenne megértenetek, de ami a leglényegesebb, hogy magatokon változtassatok, és ne máson, vagy rajtam. Annyi mindent tudni szeretnétek, a múltról, a jövőről, csak éppen a jelennel, az „itt és most”-tal nem törődtök, holott a múltatok vezetett a jelenhez benneteket, és jelenetek határozza meg jövőtöket. Felelősség, kedves emberek. De minden cselekedetetekért vállaljátok is, ha tetszik, ha nem, ha elhiszitek, ha nem. Hát fejlődjetek ezek szerint.

Ha rajtam segíteni akartok, akkor tudatosodjatok, és magatokon dolgozzatok. Ne rajtam! Röviden ennyit gondoltam most üzenni nektek. Ha ebből nem értetetek, akkor természetesen erősebb figyelmeztetések fognak jönni, de ez az ok és okozat törvénye, ne gondoljátok, hogy én okozok nektek rosszat, azt ti okozzátok magatoknak a felelőtlenségetekkel, és tudatlanságotokkal. Remélem, együtt fejlődve jutunk egyre följebb és följebb, közelítve a végtelen Fényt, a Legfelsőbb Teremtőt!        

Forrás: www.uzenetekazeterbol.blogspot.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése