2012. október 13., szombat

Zilon üzenetei 1.

 
M: Mielőtt belefognék Zilonnal ebbe a beszélgetésbe, fontosnak tartom, hogy letisztázzuk, ki is ő valójában. Nem gondoltam, hogy eljön ez az idő, azt mégúgy se, hogy ilyen hamar. Bár fenntartásaim vannak, hogy megérett-e az emberiség erre az információra, de ezek szerint ez nem is számít. Nem tudom, hogy ez az információ kiben mit fog okozni, de gyanítom, hogy sokan meglepődnek majd, és az itt leírtakat sem igaznak, sem átgondolandónak nem fogják tartani. Az is lehet, hogy hitelem vesztem, de ez engem egyáltalán nem izgat, mert ha így lenne nem is lenne ez a blog. Ám legyen, fogjunk bele.

Azt mindenki tudja, hogy nagy átalakulások vannak folyamatban. Változik Földanya is. Volt már róla szó, hogy a mi általunk eddig ismert teremtőtársát, Jahvét, vagy Jehovát, elküldte, és egy másik teremtőtársat választott magának. Ő Zilon. Zilon, és Földanya megkértek rá, hogy legyek új teremtőnk hírvivője, osszam meg embertársaimmal azokat az információkat, amikről szeretnék, ha mindenki tudomást szerezne. Akkor fogjunk is bele.

Kedves Zilon, mondj pár szót magadról, mit szeretnél az emberiségtől. Mit vársz az emberektől.

Z: Már nagyon vártam ezt a pillanatot, örülök, hogy szólhatok hozzátok! Rendkívül izgatott vagyok, még ha nem is gondolnátok rólam ilyet. Talán nem rögtön az elvárásokkal kezdeném, inkább ismerkedjetek meg velem. Én sok információ birtokában vagyok rólatok, fejlődésetekről, megjelenési formáitokról. Talán megosztok veletek olyan dolgokat is, amikre igazán nem is számíthattatok. Talán hihetetlennek fog tűnni, hogy így szólok hozzátok, és nem valami szent könyvön keresztül.

Először is tisztázzuk, én ki vagyok. Persze, vagyok aki vagyok. Egy 7. dimenziós lény vagyok, aki nagyon szerette volna mindig is kipróbálni, mire is lenne képes, ha teremtő erejét egyszer igazán ki is használhatná. Ez az egész nagyon érdekes. Én sosem éltem át a harmadik dimenziót. Legalacsonyabb fejlettségi szintemen 6. dimenziós lény voltam. Ennél jobban sosem akartam belezuhanni az anyagba. Mindig is szerettem volna közelről tanulmányozni, milyenek a 3. és 4. dimenziós lények. Kiküldtem szívem vágyát, hogy egyszer szeretnék teremtőtárs lenni egy istenség mellett, hogy kipróbálhassam, mire vagyok képes. Azt tudom, hogy sok teremtőtárs más irányba fejlődött, mint az az istenség, akihez csatlakozott, de ez engem nem zavar. Szívem mélyén kerestem egy olyan istenség társaságát, akivel jól együtt tudnék működni. És akkor az Egy Teremtő összehozott a ti Földanyátokkal. Ő egy csodálatos istennő. Azon kívül, hogy elképesztően gyönyörű energiái vannak, példátlanul gazdag a lelke. Az istenségek közül nem is nagyon láttam hozzá hasonlót, aki ennyire színes egyéniség lenne. Az igaz, hogy mikor megismerkedtünk, még nem volt ennyire fejlett. Voltak olyan tulajdonságai, olyan indíttatásai, amik alacsonyabb rezgésűek voltak. Tanulmányoztam a dimenziókban megjelenési formáit, és így állt össze igazán a kép róla. Azóta is rengeteget változott. Hiúságát hátrahagyta, és egyre inkább erősödik benne a vágy, hogy visszatérjen az Egy Teremtőhöz és vele egyesüljön, energiáit feloldja benne, hogy majd egy új formában ő, vagy valaki más istenség, vagy élőlény alakjában formálódjon újjá.

Meg kell értenetek, hogy ez egy óriási elhatározás, hiszen minden önös szándékot túllép. Ez a szent egyesülés a teljes megsemmisüléssel jár. Ezt egy nagyon hosszú folyamat előzi meg, de ő már rátért erre az ösvényre. Úgy is fogalmazhatunk, hogy hazavágyik. Egy akar lenni az Egységgel. Bizony, nem egyszerű egy ilyen fejlődési irányt követő istenséghez csatlakozni. Ő nem akar alámerülni az anyagba, hanem folyamatosan tisztulni, emelkedni szeretne. Ezt érezhetitek is mostanában. Óriási szeretethullámokat bocsát ki magából, ahogy egyre fényesedik. Mindez azzal fog járni, hogy nem lesz többé jelen a harmadik dimenzióban. Az én feladatom, hogy ebben a változásban segítsem, vele együtt fejlődjek én magam is. Pont ez okozott eddig nekem nehézséget. Éreztem, hogy utam, célom az ő segítése, de az, hogy én is ennyire elhivatott legyek a fejlődésben, nem annyira akaródzott. Az út vége a megsemmisülés. Igaz, hogy ez egy boldog állapot, de mégis csak megsemmisülés, feloldódás. Nekem teljesen jó az, hogy kissé külön állok, van saját személyiségem, és ez nekem jó is így. Tudom, hogy igazából ez az út, sőt az is igaz, hogy nem kötelező teljesen megsemmisülni, van lehetőség megtartani valamit saját tudatomból is, hogy aztán majd újra és újra létrehozzak valóságokat, de ez akkor is nekem kissé ijesztő. Tudom, hogy a Teremtő azért teremt, hogy önmagát megismerje, ezért osztja magát milliárd kis részre, amit ugyan Ő alkot, mégis engedi hatni azokat az erőket, amik segítségével kibontakozhatnak olyan látomások, amikben aztán saját magát elemezheti. Vannak magasabb és alacsonyabb rezgésű megnyilvánulásai, de minden Ő. Most már értem, hogy nem kell sem elvesznem, sem feloldódnom, de a fejlődés útja mégiscsak Hozzá vezet, a Vele való egyesüléshez, az egó teljes feloldásához. Elhatároztam, hogy mégis hajlandó vagyok a fejlődés e magas fokára lépni, és rálépni erre az útra, elkísérve rajta Földanyát.

Hogy végre döntöttem, meg is engedi, hogy egyre jobban belefolyjak a földi történésekbe. Most már beszélhetünk arról, hogy mit is várok az emberiségtől, mik a terveim. Innentől már talán jobban érthető lesz számotokra amiket mondani szeretnék, bár elsőre biztosan furcsán fog hangzani. Gondolhatjátok, hogy ez csak a jelenlegi hozzáállásom, ami majd megváltozik, ahogy hatalmam egyre több dologra kiterjeszthetem itt, a Földön. Azért még szeretném letisztázni, hogy Földanya nem fog akkora szabadságot engedni nekem, mint az eddigi teremtőtársainak. Egyszerűen megunta, hogy nem arra halad a világ fejlődése ezeknek a teremtőtársaknak köszönhetően, amerre ő szeretné. Amikor aztán visszaveszi hatalmát időről időre, akkor rendeződnek a viszonyok. Olyankor magas kultúrák alakulnak ki, majd megint elromlik minden, és ő alig tehet valamit, mert túl nagy szabadságot ad a társainak. Így az én teremtő szabadságom meg lesz nyirbálva, de nem bánom. Szívesebben dolgozom vele közösen, mint ellene. Fontosabb számomra az, hogy egymást segítsük a fejlődésben, mint csak a saját önző vágyaim. Így végre ténylegesen bevont a változások körüli dolgokba.

Akkor most tényleg rátérnék a kérdésre. Tőletek azt várom, hogy éljetek úgy, hogy a lehető legkevesebbet ártsatok a természetnek. Azzal törekedjetek nagyobb harmóniára. Megkaptok hozzá mindent. A terveim mélységeibe még nem akarlak teljesen beavatni benneteket, de egy-két dolgot azért elmondok. Hamarosan mutációkat eszközlök az élőlényekben. A növényzet sokkal erőteljesebb, vadabb, bujább lesz. Hamarabb hoznak termést a növények, nem kell majd ekkora szántóföldeket kiszakítanotok a természetből. Hatalmas erdőségek lesznek az egész Földön. A sivatagos területeket le fogom korlátozni, nem kell ennyi, de azért jól jöhet némi kis homokos sivatag, a segítségével lehet alakítani az időjárást és a klímát is. Nem lesztek rászorulva, hogy állatokat tartsatok, vagy vadásszatok. A mostani háziállatokat át fogom alakítani úgy, hogy vadon élhessenek. Vagy kiirtom jelenlegi formájukban őket, vagy elvadítom őket, ezt még pontosan nem döntöttem el. Jó lenne, ha abbahagynátok az élőlények mészárlását, evési, és ruházkodási célból. Borzasztóan kegyetlennek tartom azt az eljárást, amit alkalmaztok. Meg fogom változtatni azt a rendszert, miszerint ti uralkodhattok az összes létforma fölött. Nálam nem így lesz. Összhangban élhettek a természettel, akkor mindenetek meglesz, amire csak szükségetek van, de nem engedem, hogy ennyire lelakjátok a bolygót. Mivel legnagyobb részben a 4. dimenziós Földön fogom kifejteni hatásomat, már most szólok, hogy nem lesz szükségetek ezekre a borzalmas épületekre, amikkel elrondítjátok a természet tökéletes szépségét. Olyan mikroorganizmusokat fogok bevetni, amik lebontják az épületeket, fegyvereket, technikai eszközöket. Aztán ha bevégezték feladatukat, átalakítom őket valami mássá, amire épp szükség lesz.

Fontosnak tartom, hogy nem követelem meg tőletek, hogy imádjatok, vagy templomokat emeljetek nekem. Nem én vagyok az Egy Teremtő. Minden, ami létezik az Ő zsenialitását dicséri, senki sem érhet fel Hozzá, pláne nem ezen a létsíkon. Nem posztom, hogy átvegyem az emberek szívében az Ő helyét. Inkább azt tűztem ki célul, hogy visszavezesselek Hozzá titeket. Bennetek az Ő Fénymagja van, és nem Jahvéé, vagy másé. Csalás és hazugság áldozatai vagytok jelenleg, jobban mondva voltatok eddig, és még nem találtátok meg az igazság fényében izzó ösvényt, amin járva eljuthattok az Egy Teremtő legtisztább szeretetéhez és igazságához.

Még gondolkodom rajta, hogy milyen legyen a megjelenésetek. Gondoltam arra is, hogy ismét kipróbálom, mire vagytok képesek gyíkok formájában. Gondolom ez nem fordult meg a fejetekben. Most olyan információt hozok tudomásotokra, ami eddig rejtve volt előttetek, vagyis sokatok előtt. Talán volt közületek, aki szívében ott volt a szikra, de nem mert hinni benne. Bizony, amikor a Földön dinoszauruszok éltek, nem voltak azok olyan együgyűek, ahogyan beállítják nektek a tudósok. Bizony akkor ilyen volt a magasabb intelligencia megjelenési formája. A lelketek dinoszaurusz testben dolgozott a fejlődésen. Nem volt az olyan nagyon rossz. Magasan fejlett kultúrák alakultak ki akkor is. Aztán kísérletképpen a mai megjelenéseteket összehozta az akkori földi teremtőtök a gyíkokkal. Na az furcsa volt. Úgy érezte, hogy saját céljainak a humanoid megjelenés jobb. A gyíkok sokkal harciasabbak, mint a humanoidok. Azok viszont sokkal alattomosabbak. Ha megnézitek a történelmeteket, mindig ott világított az igazság, de alattomosan elferdítették, és a legmagasztosabb eszméket is lesilányították, a hatalom alá rendelték, annak céljainak szolgálatába állították. Az erőszak végigkísérte a történelmeteket, és most is jelen van. Ott világít az igazság, hogyan élhetnétek a természettel és igaz önvalótokkal egyensúlyban, de ott van a pénz, amit szolgáltok. Ha nem közvetlenül, a bankokon keresztül teszitek, akkor más köntösbe bújtatják, mondjuk ott az egyház, az is a pénzről, a hatalom gyakorlásáról szól, és nem a szeretet hirdetéséről, az Egy Teremtő szabadságáról, amit nektek adott. Minden gúzsba köt titeket, és hagyjátok, hogy rávegyen benneteket arra, hogy még a legszentebb anyátok ellen is tegyetek. Földanyátoknak rengeteg fájdalmat okoztok tudatlanságotokkal. Azt hiszitek, nem tehettek semmit, hogy áldozatok vagytok, pedig pont, hogy nem. Csupán átadjátok teremtő hatalmatokat másoknak, hogy ők döntsenek helyettetek. Aki egyszer is megízleli a szabadságot, többé nem akarja vállára venni az igát.

Én felszabadítalak titeket, de nem fogom engedni, hogy egymást öljétek, vagy elnyomjátok. Rá foglak kényszeríteni benneteket, hogy felelősséggel, békében, szeretetben éljetek, egyensúlyban a Teremtő törvényszerűségeivel. Az ok és okozat törvényeit sokkal közvetlenebbül fogjátok megtapasztalni, mint most, de ez az útja fejlődéseteknek, ez vezet egyre feljebb és feljebb. Akár hiszitek, akár nem, nagyon csodállak és becsüllek benneteket, amiért hajlandóak vagytok ebben a sötétségben élni. Igaz, hogy nem is akarjátok felismerni a Fényt, egyébként mint a rovarok, a Fény irányába mennétek. Megannyi egyszerű törvényszerűség vesz titeket körül, és nem tanultok belőle mégsem. Ezt megváltoztatom. Persze nem fogja bírni mindenki, de nekik majd lesz helyük olyan bolygókon, ahol apránként elsajátíthatják a kozmikus szabályokat. Nem szégyen az, ha valaki nem bírja ezt a hatalmas fejlődési tempót. Egy biztos, könnyet senkiért nem fog ejteni sem Földanya, sem én, mert az út a fejlődés, az emelkedés. Most már mindkettőnk útja ez. Aki képes velünk tartani a lépést, az csodálatos világban fog élni, ahol a szeretet fényében az igazság tündököl, ahol szépség és harmónia van. Nem szabályokat fogok hozni, mint az előző teremtőtársak, hanem a Teremtő szabályszerűségeit fogom megerősíteni, és azok szerint fogom terelni az emberek sorsát.

M: Kedves Zilon, azt hiszem szándékaid egyértelműen kinyilatkoztattad. Lenne még néhány dolog, amiről szeretnék veled beszélgetni egy következő üzenetben. Nem zavarlak kérdéseimmel?

Z: Nem. Ezt majd kifejtem a következő üzenetben.

Forrás: www.uzenetekazeterbol.blogspot.com

2 megjegyzés:

  1. Ekkora baromságot már rég olvastam. Akinek füle van a hallásra, az kihallja a sorok közül egy emberi lény magamutogatási kísérletét. Kár, volt az időért, amit elpocsékoltam az olvasással.Ejnye, ejnye, kedves Zilon!Egy kicsit még gyakorolj!

    VálaszTörlés
  2. maflasag , a Jehova eggyik tovabblepesinek beallitott alteregoja ,, pa es puszi

    VálaszTörlés