2012. október 2., kedd

Földanya üzeneti 2.

 
Földanya válasza a kételkedőknek

Kedves emberi teremtmények!

Lehet, hogy kicsit erősen fogalmaztam? Nem érzem így, főleg ha tekintetbe vennétek az én szorult helyzetemet. Látom, nagyon tudjátok sajnáltatni magatokat, anélkül, hogy mélyebben elgondolkodtatok volna az üzenetemen. Igen, tudom, hogy vannak olyan üzenetek a nevem alatt, amelyek a tutujgatásig mennek csupán, aztán véletlenül sem üzennek semmit, csak simogatják a lelketeket. Tudnotok kell, hogy ez kizárólag a médiumon múlik aki csatornáz. Ha ő tutujgatni akarja embertársait, akkor az üzenet is olyan mázzal lesz leöntve.

Akkor még egyszer vegyük át elölről. Elvárjátok tőlem, hogy simogassam a lelketeket, mert a feltétlen szeretet ezt tenné? Tévedtek kedveseim. A feltétlen szeretet szól belőlem, amikor szembesítelek benneteket tetteitekkel. Elvárjátok tőlem a gyengéd szavakat, amikor folyamatosan mérgeztek engem, nem is figyeltek oda, hogy ne szennyezzétek a levegőt, a vizeket, a termőtalajt. Egymást öldösitek, mindenféle nukleáris és egyéb robbanószert vettek be egymás ellen, vegyi és biológiai fegyverekkel irtjátok egymást, és eközben is csak károsítjátok az élővilágot. Mit gondoltok, én ezt tétlenül nézem? Sőt szíveteket, lelketeket simogató szavakat sugdosok az éterbe, arról, mennyire csodálatosak vagytok, mennyire szeretlek benneteket? Nem lényeg, hogy engem közben élettelen gömbnek tekintetek, akit csak úgy le lehet igázni és adott esetben még néhány jól irányzott bombával meg is lehet semmisíteni.

Kedveseim, ébredjetek már fel. Nem részegek vagytok, hanem kómásak. Próbáljátok végre végiggondolni, mi nekem az emberiség. A leggyengébb szóval is csak egy betegség, ami el akar emészteni. Lehet, hogy ti élvezitek a sok nyavalyát, ami gyötör titeket, de mégis orvosolni akarjátok a szenvedéseiteket, és nem akarjátok, hogy a bajaitok állandósuljanak. De tőlem elvárjátok! Hol itt a szeretet a TI részetekről??? Nem érzem az önzetlen odaadást, a feltétel nélküli szeretetet, amit tőlem vártok. Nem gondoljátok, hogy némileg igazságtalanok vagytok? Ti, akik ennyire számon kéritek rajtam a szeretetteljes hozzáállást, legalább a szemetet szelektíven gyűjtitek? Hány keblemen nevelt állatot mészároltattok le, hogy húst egyetek? Gyalog jártok talán, hogy ne szennyezzétek a levegőt? Ti mit tesztek értem?

Eljön az az idő, amikor felelősséget kell vállalnotok a tetteitekért. Ez az az idő. Nem akarok én szendergéséből felrázni senkit. Felőlem nyugodtan éljetek álomvilágban, ahol nektek mindent szabad, ahol a feltétlen szeretet azt jelenti, hogy minden értetek van, és nektek semmit nem kell tenni, még csak meg sem kell köszönni, hogy a hátamon hordalak benneteket. Attól még a valóság más lesz, mint az álom. A valódi, feltétel nélküli szeretet tudatos, becsületes, egyenes, nem vesz el, csak ad, nem követel. Ilyen az enyém. Nem veszejtem el az emberiséget, hanem megajándékozom, egy édenkerttel. Aki el bírja viselni az marad, aki nem, az saját döntéséből fog távozni. Senki nem fogja kényszeríteni, hogy hagyja el a hátam, csak nem fogja bírni elviselni az igazi szeretet hatalmas erejét, mert az igazi szeretet fényében minden hazugságra fény derül.

Ahelyett, hogy megkérdőjelezitek szavaimat, inkább nézzetek körül saját életetekben, hogy rendben van-e minden körülöttetek, hogy ti elviselnétek-e, ha minden gondolatotokat, érzelmeteket, szavatokat, tetteteket felelősséggel fel kéne vállalnotok. Gondoljatok bele, hogy mindenki hallja minden gondolatotok. Az is, akiről valamit gondoltok. Tiszta a lelkiismeretetek? Ha majd tiszta lesz, akkor tudni fogjátok, hogy szavaimért ÉN, vállalni tudom a felelősséget, nem a levegőbe beszélek, és nem azért íratom üzeneteimet, mert bárkit bántani, vagy felvilágosítani, vagy felébreszteni szándékozom. Továbbra is fenntartom, ha valaki továbbra sem érti miről beszélek, annak ezek az üzenetek nem szólnak. Kíméljetek meg attól, hogy magyarázkodnom kelljen olyanok előtt, akiknek fogalmuk sincs a gondolkodásról, és főleg a felelősségről.

Hiszitek vagy sem, én mindannyiótokat szeretlek! Ellenben nem vagyok szolga, akit a végletekig ki lehet használni. Nem elég, hogy én szeretlek titeket, nektek sem ártana ugyanezt tennetek velem. Észreveszitek, meg fog változni az arculatom, ha odafigyeltek rám, ha igazán megtanultok felelősségteljesen létezni rajtam. Akkor majd tudni, érezni fogjátok, mennyire feltétel nélkül szeretlek benneteket, mert akkor végre megteremthetem nektek az édenkertet. Lesz, aki ezt látni fogja. Azok, akik igazán tudnak élni, ahogyan a szeretet törvényszerűségei irányt mutatnak. Nem pedig önző módon, ahogyan most éltek. Csak követeltek, aztán csodálkoztok, hogy miért van annyi vihar, betegség, és miegymás. Nem kell csodálkoznotok, rakjátok rendbe a saját életeteket, én is csak ezt teszem a sajátommal. Elhihetitek, hogy annak, akinek rend van az életében, aki semmilyen árnyoldalától nem fél, aki felülemelkedett egocentrikusságán, az se nem beteg, se nem szenved, se nem panaszkodik. Mielőtt rám mutogattok, kezdjétek magatokon a változtatást, ha akarjátok.

Forrás: www.uzenetekazeterbol.blogspot.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése